Як подати електронне звернення

   Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку за електронною адресою vorgz@lv.minjust.gov.ua

   Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

   У зверненні необхідно:

-         вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

-         викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

-         зазначити дату;

-         зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

   Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

   Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше, як через десять днів після його надходження.

Нормативно-правові акти:

Додатки до Закону України "Про очищення влади":

Додаток 1 ЗАЯВА про проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”;

Додаток 2 ЗАЯВА про застосування заборони, передбаченої Законом України “Про очищення влади”;

Додаток 3 ЗАПИТ про проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”;

Додаток 4 ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”;

Додаток 5 ДОВІДКА про результати перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”;

Додаток 6 ПОВІДОМЛЕННЯ про звільнення особи;

Додаток 7 ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення перевірки.

Порядок проведення перевірки відповідно до ЗУ "Про очищення влади" - змінено

Відповідно до пункту 14.1 постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 року № 167 «Про внесення змін до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»», відповідальний структурний підрозділ, який здійснює проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» у відповідному органі, самостійно перевіряє, чи є в Реєстрі інформація щодо працівників, які проходять перевірку, роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи і лише за наявності такої інформації надсилає запит про проведення перевірки за формою згідно з додатком 3 для отримання витягу з Реєстру до Міністерства юстиції або Головного територіального управління юстиції за місцем проживання такої особи.

Пошук інформації щодо працівників, які проходять перевірку потрібно здійснювати на сайті Міністерства юстиції України у розділі «Очищення влади» - «Реєстр» шляхом введення в поле пошуку прізвища (всі літери з великої букви), ім’я, по-батькові особи за адресою : http://lustration.minjust.gov.ua/register.

 

Перевірки:

 
  • Перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад 
 

Діючий чиновник

 
  • Документи необхідні для отримання витягу з Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади»

 

Сайт у стадії розробки